Pallasz Athéné Egyetem GAMF Műszaki és Informatikai Kar

Gyengénlátó Változat

Rövid bevezetés az Unreal Engine 4 világába - Az Informatika.Neked elődássorozat előadása

PDF letöltés Cikk nyomtatása E-mail

Időpont: 2017. április 5. 14:00 - 15:30
Helyszín: Informatika Tanszék, PAE GAMF MIK Kar, Izsáki út 10., Kecskemét, 4-es épület, 315-ös terem

Tartalmi összefoglaló:

Az Unreal Engine mára a világ egyik legtöbbet használt játék motorjává vált - legyen szó konzol, PC vagy mobil platformokról. Az előadás célja egy rövid ízelítőt adni a lehetőségekről, és az alap építőkövekről, amelyek interakciójából épül fel egy játék. Témák: - Unreal Engine 4 bemutató - Actorok - Blueprintek - Character Controllerek - In-game fizika

Az előadó rövid bemutatása:

Tóth Gergő: 11 éves korom óta fejlesztek hobbi szinten játékokat. Mindig is tetszett, hogy egy játék fejlesztése során az ember nagyon sokféle problémával találkozhat, amik megoldásával tovább szélesítheti a tudását. Az egyetemi éveim alatt lehetőségem nyílt egy külföldi cégnél játékfejlesztőként dolgozni, majd a szegedi Red Steed Studioshoz kerültem, ahol rövid ideig szintén ezzel foglalkozhattam. Jelenleg mint data scientist / engineer dolgozom itt.

Kérjük, jelezze részvételi szándékát az esemény Facebook oldalán.
Minden érdeklődőt szeretettel várunk! Az előadáson történő részvétel ingyenes.

Parnereink